Strona głównaNewsWydarzenia w PolsceReklama El Gordo podbija serca!
ReklamaHiszpańskie Kubki Hispanico

Reklama El Gordo w 2015 roku wywołała falę euforii wśród widzów na całym świecie. Nic dziwnego – odwołuje się w końcu do najbardziej kluczowych wartości, jakie obecne są w życiu każdego człowieka…

Czy wiecie, że dobro, którym obdarowujemy innych, wraca do nas ze zdwojoną siłą? Przekonał się o tym niepozorny ochroniarz, samotnie pracujący nocami na terenie fabryki manekinów. Zaczął robić pracownikom zakładu miłe niespodzianki, które odkrywali rano po przyjściu do pracy. W końcu i oni odwdzięczyli mu się w niezwykły sposób…

Ta chwytająca za serce historia pojawiła się w animacji będącej oryginalnym spotem reklamującym największą Hiszpańską Loterię Świąteczną (El Gordo de Navidad). Spot został wyprodukowany przez agencję marketingową Leo Burnetta i okazał się strzałem w dziesiątkę. Sposób w jaki w tym roku reklamowana jest loteria prezentuje nowatorskie podejście, bez sztampowego przedstawiania oklepanych zdrapek, czy obietnic wielkich pieniędzy i szybkiego wzbogacenia się. Wręcz przeciwnie. Promocja loterii skupia się bardziej na zapracowaniu w pewien sposób na swoje szczęście. Przypomina, że bezinteresowne robienie czegoś dla innych też może przynieść radość.

Loteria świąteczna organizowana jest w Hiszpanii co roku od 10 grudnia 1763 roku, kiedy to odbyło się jej pierwsze losowanie. Obecnie zwycięzcy wyłaniani są rokrocznie 22 grudnia.

Zobacz także: Historia loterii El Gordo

Reklama
Marcelina Foltyn-Kaczmarek
Specjalnie dla Was odkrywam tajemnice Hiszpanii i innych krajów, w których używa się pięknego języka hiszpańskiego. Szukam i opisuję ciekawostki z kultury, sztuki i życia codziennego. Mam nadzieję, że Was zainteresują!
Reklama
ŚLEDŹ NASZ PROFIL
12,062FaniLubię
9,609ObserwującyObserwuj
67SubskrybującySubskrybuj
OSTATNIO DODANE
Reklama
Booking.com
ReklamaHiszpańskie Kubki Hispanico

Reklama El Gordo w 2015 roku wywołała falę euforii wśród widzów na całym świecie. Nic dziwnego – odwołuje się w końcu do najbardziej kluczowych wartości, jakie obecne są w życiu każdego człowieka…

Czy wiecie, że dobro, którym obdarowujemy innych, wraca do nas ze zdwojoną siłą? Przekonał się o tym niepozorny ochroniarz, samotnie pracujący nocami na terenie fabryki manekinów. Zaczął robić pracownikom zakładu miłe niespodzianki, które odkrywali rano po przyjściu do pracy. W końcu i oni odwdzięczyli mu się w niezwykły sposób…

Ta chwytająca za serce historia pojawiła się w animacji będącej oryginalnym spotem reklamującym największą Hiszpańską Loterię Świąteczną (El Gordo de Navidad). Spot został wyprodukowany przez agencję marketingową Leo Burnetta i okazał się strzałem w dziesiątkę. Sposób w jaki w tym roku reklamowana jest loteria prezentuje nowatorskie podejście, bez sztampowego przedstawiania oklepanych zdrapek, czy obietnic wielkich pieniędzy i szybkiego wzbogacenia się. Wręcz przeciwnie. Promocja loterii skupia się bardziej na zapracowaniu w pewien sposób na swoje szczęście. Przypomina, że bezinteresowne robienie czegoś dla innych też może przynieść radość.

Loteria świąteczna organizowana jest w Hiszpanii co roku od 10 grudnia 1763 roku, kiedy to odbyło się jej pierwsze losowanie. Obecnie zwycięzcy wyłaniani są rokrocznie 22 grudnia.

Zobacz także: Historia loterii El Gordo

Reklama
Marcelina Foltyn-Kaczmarek
Specjalnie dla Was odkrywam tajemnice Hiszpanii i innych krajów, w których używa się pięknego języka hiszpańskiego. Szukam i opisuję ciekawostki z kultury, sztuki i życia codziennego. Mam nadzieję, że Was zainteresują!
Reklama
ŚLEDŹ NASZ PROFIL
12,062FaniLubię
9,609ObserwującyObserwuj
67SubskrybującySubskrybuj
Booking.com

OSTATNIO DODANE
Reklama
POPULARNE W TYM TYGODNIU
Reklama